Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych!
Rekrutacja do projektu prowadzona jest w okresie od 01.02.2021r. do 31.07.2021r.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w projekcie zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych!
Rekrutacja do projektu prowadzona jest w okresie od 01.02.2021r. do 31.07.2021r.
Dokumenty rekrutacyjne można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres biura projektu: Europejski Dom Spotkań – Fundacja Nowy Staw, ul. 3 Maja 18/5a, 20-078 Lublin.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami istnieje możliwość zgłoszenia się do projektu drogą telefoniczną (tel. 793 125 321) lub po wcześniejszym uzgodnieniu terminu do Punktu Informacji Projektów Europejskich Fundacji Nowy Staw przy ulicy Krakowskie Przedmieście 28, 20 – 002 Lublin (lokal jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami)
Każdy z potencjalnych uczestników będzie musiał dostarczyć komplet uzupełnionych dokumentów rekrutacyjnych. Złożone w terminie dokumenty będą na bieżąco weryfikowane przez Komisję Rekrutacyjną pod względem poprawności i kwalifikowalności kandydatów.
Osoby zakwalifikowane do projektu zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo lub listownie.
Formularz zgłoszeniowy wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami do pobrania znajdują się poniżej.
Zestaw dokumentów do pobrania - ZIP
Projekt „Zintegrowani - 2 edycja” jest współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Działanie 11.1 Aktywne włączenie Oś 11 Włączenie społeczne
Wartość projektu: 1 026 816,80 PLN,
w tym dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w kwocie: 872 794,28 PLN